Dobrze wiedzieć
A
A
A
|
2008-10-06
Hewitt Associates, firma doradcza i outsourcingowa, specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, ogłosiła start czwartej edycji Badania Najlepsi Pracodawcy w Polsce. Hasłem przewodnim BNP 2009 jest „Marka Pracodawcy”.
„Silna i spójna marka pracodawcy jest najlepszą odpowiedzią na liczne wyzwania rynku. Sukces firmy zależy przede wszystkim od poziomu zaangażowania jej pracowników - wartości, która wyraźnie przekłada się na wyniki finansowe. W okresie turbulencji, jakich obecnie zaczyna doświadczać gospodarka, wygrywają Najlepsi Pracodawcy - ci którzy potrafią budować zmotywowany zespół, niezależnie od zewnętrznych okoliczności.” – powiedział Edward R. Stanoch, Dyrektor Zarządzający Hewitt Associates w Polsce.
W tym roku Badanie skupi się na firmach, które same zgłoszą się do organizatorów BNP. „Bardzo cieszy nas ogromny wzrost zainteresowania Badaniem, jaki obserwujemy z edycji na edycję, a także ogromny odsetek organizacji, które są z nami co rok. Jest to dowód na to, że udział w Badaniu Najlepsi Pracodawcy przynosi uczestnikom wiele korzyści. Oprócz wymiernych efektów wizerunkowych, jakie są dostępne dla laureatów, Badanie traktowane jest przez wiele firm jako diagnoza, dająca możliwość odniesienia i porównania się innymi organizacjami, także bezpośrednio w swoich branżach. BNP w takim wypadku służy jako podstawowe narzędzie, które pozwala określić, jakie działania należy podjąć, aby w przyszłości dołączyć do grona Najlepszych Pracodawców.” – tak do udziału w Badaniu zachęca Magdalena Warzybok, Menedżer Projektu BNP w Hewitt Associates.
Zgłoszenia do Badania przyjmowane będą do końca grudnia 2008 roku. Hewitt planuje przebadanie kilkudziesięciu tysięcy pracowników z ponad 120 firm.
Zobacz także:
››
Opieka nad osobami starszymi w Niemczech – co warto wiedzieć o takiej pracy?››
100 najlepszych pracodawców u których warto było pracować w 2010 roku››
Wyniki Badania Najlepsi Pracodawcy 2009
Drukuj
Zapisz do pdf
Wyślij znajomemu
Brak komentarzy