Profil pracodawcy
Polska Telefonia Komórkowa CENTERTEL
Branża: IT/Telekomunikacja
Miasto: Warszawa
Woj.: mazowieckie
Forma: z ograniczoną odpowiedzialnością
Głosów: 4
Średnia: 5.46
Płaca netto: 0 zł
Wejść: 1584
Pozycja: 113
Zgłoś błąd: Raport
Oceny
Średnia Struktura Twoje Głosy
Płaca4.25 [11%]
Możliwości Awansu5.25 [14%]
Szkolenia i Rozwój6.00 [16%]
Warunki pracy5.75 [15%]
Atmosfera6.50 [17%]
Świadczenia pozapłacowe3.75 [10%]
Respektowanie praw pracownika6.75 [18%]

Komentarze:
Pamiętaj, im niższy poziom twojego komentarza tym niższa wiarygodność twojej opinii!
Bunia2004
Edward Kowalski

Dołączył(a): 2011/01/08 19:00
Ranga: pracownik
Napisano: 2011-01-08 19:33 [723 tygodni temu]
Atmosfera jest fajna bo każdy jest miły dla siebie. Zarządzanie przerwami, zmianami i miejscami jest zazwyczaj na niskim poziomie w zależności kto wydaje komendy. Pracownicy Orange mogą zapomnieć o świętach i weekendach, ale w końcu sami się na to zgadzają podejmując pracę. Brak systemu wynagrodzeń zależnego od umiejętności, pracownik, który pracuje na skilu bardzo prostym dostaję taką samą stawkę co pracownik, np. techniczny. Pracownik techniczny musi znać oferty abonamentowe co jest akurat podstawą. Dodatkowo musi znać się na systemach operacyjnych, oprogramowaniach i technologiach związanych z telefonami i internetem. Brak systemu wynagrodzeń motywujących pracowników do pracy, np. za skuteczność co sprawia, że pracownik czuje się niepotrzebny i mniej mu zależy na rzetelnej pracy. Praca nadaje się na zdobycie pierwszego doświadczenia pracy ale na dłuższą metę się nie nadaje.
« poprzednia    1    następna »